woensdag 30 augustus 2017

Balletshoes

Balletschoentjes

Ik moest vandaag een kaart maken voor iemand, die in de danswereld actief is. Omdat het iemand is die van eenvoud houdt wilde ik dan ook een eenvoudige maar elegante kaart maken.
Daarbij kwamen de balletschoenen wel heel goed van pas! De muziek balk zorgde daarbij voor een passende achtergrond.

Het is geen kaart voor een kleine ballerina, dus ik heb me even een beetje ingehouden..... met de kleuren roze moet je gauw oppassen dat het allemaal niet te zoet en popperig wordt.
In plaats van lintjes en strikjes, heb ik daarom in dit geval gekozen voor een simpel strookje papier als kleine decoratie onderaan voldoende.

Ballet shoes 

Today I needed a card for a friend in the dance scene. Because she loves clean and simple cards I decided to make an elegant card without to much of decorations. 
The Lea'bilitie of the ballet shoes and the musical notation were the basic elements I needed. 

Because it isn't a card for a little ballerina, I had to be carefull. With tones of pink a card can become very sweet and doll-like.  Therefore I choose for a simple strip of paper as a little decoration to finish off the card, instead of ribbons and bows. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten