woensdag 18 september 2013

Een die...... drie kaarten....

EEN DIE.......DRIE KAARTEN

Ik heb afgelopen week een nieuwsbrief rondgestuurd over de die met het hertje. Vaak hoor ik dat mensen het best moeilijk vinden om te bedenken, wat ze allemaal met een die kunnen. Meestal heb ik bij het tekenen van de dies al ideeƫn over wat je er allemaal mee kunt doen.
Dus dat vertel ik graag en laat ik graag zien.
Voor degenen die deze mail niet gekregen hebben, de voorbeelden.
Kleuren van papier en kaarten bepalen vaak de sfeer van de kaart.........
De die van het hertje kun je als kerstkaart gebruiken, maar ook voor in het voorjaar. Natuurlijk zijn er ook wel eens trieste omstandigheden, daar leent deze die zich ook heel goed voor.
Kortom meerdere mogelijkheden, ook na de kerstperiode!!!

45.8930 Deer & Trees    zie voor materialen: www.leanecreatief.com

w-45.8930-deer.jpg



1 opmerking:

  1. Dat zijn zeker hele leuk voorbeelden, en ik vind
    het hertje heel erg leuk ☺

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen