donderdag 4 oktober 2012

Krans met wintertafereel

KRANS MET WINTERTAFEREEL

Ik heb eindeloos veel plezier in het combineren van de Lea'bilities met de embossingfolders van Nellie Snellen. Met de cirkel die ik nodig had om het 'gat' in de krans te vullen, heb ik over de folder geschoven, totdat ik een stukje vond, dat naar mijn zin was. Je klemt als het ware de cirkel tussen de folder en draait hem door de machine. Inkleuren met chalk en je tafereeltje is klaar....
Een leuke decoratie en gemakkelijk voor de krans bijvoorbeeld.


Materialen:
* Lea'bilities: 45.8275 wreath 4 seasons
* Karton/ papier:  linen art wit kaart 13,5cm, linen art donker blauw, parelmour wit
* Embossingfolder Nellie Snellen PIF005
* Chalk poeder: blauw
Voor materialen zie: www.leanecreatief.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten