dinsdag 8 mei 2012

Kaart met Popco aan zee

KAART MET POPCO AAN ZEE

Deze kaart stuurde Jannie van der Zwan mij op. Wat weer een mooie combinatie van het papier en stansjes!
Bij de benodigde materialen heb ik de maten bij het papier gezet.
Ik hoor wel eens mensen die aarzelen om bruine kaarten te gebruiken, maar aan deze kaart is te zien, dat het met de juiste combinatie van papier een heel mooi resultaat geeft.


Materialen:

* Kaart bruin 14 cm
* Vierkant wit 13,5 cm
* Vierkant 13 cm: 51.8183 Spring Design 2
* Vierkant bruin 12 cm
* Vierkant 11,5 cm: 51.7827 Spring Design 1
* Clear stamp: 55.8046 Popco as fisherman
* Leabilitie: 45.8091 frame curve
* Vierkant 7,5cm: 51.8183 Spring Design 2 & blauw karton
* Leabilitie: 45.8107 border corner curve  45.8121 sheashell & waves
* Papier: bruin
* Aquarelpapier
* Versamarck inkt zwart, aquamarkers, Distress inkt broken china
Voor materialen: zie http://www.leanecreatief.com/

2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze kleurcombinatie juist heel mooi. Toevallig heb ik met mijn laatste kaart ook de combi blauw/bruin gebruikt. Kijk maar eens op mijn blog.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sweety, en idd kan deze kleurencombi erg goed.
    Grtjs Erica.

    (PS, je woord verificatie staat aan na een berichtje
    achter te laten, erg lastig eigenlijk, die woorden zijn zo moeilijk te lezen...)

    BeantwoordenVerwijderen